mandag den 6. september 2010

Hit the runway!

Woah! Så fik jeg Dark Market fashion show overstået. ^_^'
Og når jeg siger overstået mener jeg, overlevet mine nervøsitets anfald og rent faktisk vist det geniale outfit frem som Lauralai havde kreeret :D

Det var awesome, på trods af komplikationerne der opstod backstage, såsom at vi blev frarøvet et lokale og at Laura lige blev overfaldet af en bruser da hun syede det sidste på den geniale lyserøde spændetrøje jeg havde på xD

Jeg går lidt og venter på at se en video af showet, da jeg var så nervøs at jeg ikke engang kan huske hvordan jeg poserede xP
Men jeg er fast besluttet på at overvinde de skide nerver og rysteanfald. Jeg tror jeg vil snakke med lægen om det, da det er så slemt at jeg endda kan få et rysteanfald bare jeg skal købe P-piller på apoteket ó___ò Også selvom jeg har gjort det en masse gange før!
Tanken om noget der måske i fremtiden vil gøre mig nervøs, kan også få mig til at ryste vildt på hænderne. Det er så mega latterligt for jeg ved godt at det ikke er farligt!

Lauralai til venstre, som binder min spændetrøje :o Alle outfits som kan ses her er designet og syet af hende! (I'm impressed xD) Billedet er lånt af Black Market bruger Marikka :)

Vi missede desværre et photo shoot, mega trist, men det var stadig fedt! Venter på at finde en video og flere billeder fra showet :)

Og så fik jeg endelig taget mig sammen og farvet mit hår xD
Det er MEGET mere grønt i virkeligheden, og jeg har besluttet at jeg elsker det :D Har også idéer til næste gang det skal have en genial farve xD

Nuværende Facebook profil billede:Gæt hvorfor ^w^

Og som afsked for nu, kan i få lov at glo på min bagdel xD :p

Citeret af Christine: "Jeg har set din røv i lys fra alle sider!"
xD

3 kommentarer:

  1. det var rigtig fedt og se :) og man lagde slet ikke mærke til at du var nervøs! ^^

    SvarSlet
  2. btw det var rigtig godt du havde strømpe bukser på, det så så ulækkert ud i lyset på alle de modeller der ikke havde, fordi hvert af deres ben hår's stubber bare lyste op! ew ew ew

    SvarSlet